måndag, augusti 11, 2008

Grym söndag :-)

Hade en helgrym dag igår :-)
Jag och pappa drog upp till Falkenberg strax efter middagstid för att kolla på "Solsting och Snésprång" på Vallarnas friluftsteater..
Som vanligt va föreställningen grymt rolig! :-)
I år va dessutom världens bästa karaktär tillbaka på scen; the outstanding "Dag-Otto Flink"!
Den positiva virrpannan till brevbärare som inte kan säga R....
Jojje Jönssons bästa karaktär ever!.... Jag bara älskar "Dag-Otto". Han är så jäkla rolig och charmig hihi.
Dom 2 timmarna föreställningen vara i bara flög fram....
Precis som dom andra åren vi varit där uppe så stannade vi kvar efter showen och snackade lite med skådisarna och jag tog deras autografer i mitt souvenirprogram.
I år fick jag dessutom ett foto på mig och Jojje :-)
Kul minne :-)
Längtar redan till nästa sommar när det är dags för nästa föreställning :-)

Idag är min semester slut....
Börjar dock med en ledig dag idag :-)
Lagt ett mjukis-schema nu första veckan tillbaka...
Börjar inte jobba förrän kl 16 imorgon, och jobbar korta dagar både onsdag och torsdag, sen ledig fredag-söndag :-)

Efter en löparrunda nu på morgonen så väntar duschen nu, sen ska jag sätta mig och printa ihop mitt nya CV hade jag tänkt...
Ska ut och söka lite brandmansjobb nu i veckan :-)




The outstanding "Dag-Otto" från föreställningen "Solsting och Snésprång"
Foto: Bosse Håkansson, Bilduppdraget.

Inga kommentarer: