lördag, augusti 09, 2008

Myshelg...

Tog en riktig myshelg nu sista semesterdagarna :-)
Varken kände eller orkade med att va ute och festa denna helgen, så blev till att hyra lite filmer igår när jag va i stan...
Igår kväll blev det "27 dresses" med bl.a. Katherine Heigl och mys-snyggingen James Marsden...
Grymt bra film, i alla fall enligt mig... Rolig, charmig och gullig...
Jaja, visserligen kan jag störa mig på såna där romantiska "och-så-fick-dom-till-slut-varrandra-och-levde-lyckliga-i-alla-sina-dagar"-filmer, men... Den va trots allt bra.
Och vem vill inte vila ögonen på James Marsden ett par timmar ;-)

Nu ikväll blev det en film med en annan as-snygging för att använda exakta ord, Ryan Reynolds...
Småromantiska komedin "Definitely Maybe"
Även den en film jag rekomenderar.... Mysig och rolig film.
Och kollar ni på bilden av Ryan kanske mitt uttryck "as-snygging" blir ganska tydligt för er ;-)

Imorgon bär det dock av till Falkenberg..... Ska tydligen bli regn hela dagen.... Jippey.... Hade ju föredragit att solen lyst, eller i alla fall uppehål i regnet, när man sitter på utomhusteatern....
Men, men... Ska bli kul att se farsen ändå, även om det lär bli iklädda regnkläder....

Inga kommentarer: