fredag, augusti 15, 2008

Helg igen :-)

Så har denna veckan också flötit förbi och man överlevde återtåget till jobb efter sin semester...
Börja ju med en lugn vecka tack och lov :-)
Vart ledig idag och resten av helgen också, gött som fan.
Fredagen har bara sprungit förbi känns det som...
Förutom att ha röjt en del här hemma så slog jag faktiskt till med en klippning i förmiddags :-)
Blev inte helt "Carrie"-kort frisyr, men dock kortare än va jag hade innan... Och etapp-klippt...
Känns lite konstigt änsålänge, inte bestämt mig helt om jag saknar det jämnlånga håret eller ej...
Vanesak kanske...
Får väl testa frisyren imorgon när det bär av till malmöfestivalen....
Ska åka ner på eftermiddagen och möta upp några polare där och sen festa loss lite..

Ska snart ut med Pindan nu, sen hoppa i säng... Känner mig lite småkrasslig idag :-(
Inte bra alls.... Fått hälla i mig lite te nu ikväll :-)

Fy va totalt ointressant detta inlägget va hahaha....

Inga kommentarer: