måndag, augusti 18, 2008

Ny frisyr, ny tatuering :-)

Så sitter man här igen... Jobbar natt på boendet....
Seeeegt att behöva va vaken hela långa natten...
Snacka om att man verkligen uppskattar att få ligga i sin säng på nätterna sen efter att ha vart vaken och jobbat några nätter...

Börjar i alla fall trivas lite mer i min nya frisyr nu... :-)
Idag va jag dessutom på ett besök hos stans tatuerare för att bygga på min tatuering i nacken...
För några år sen fick jag mitt vädurs-tecken tatuerat i nacken och ett bra tag nu har jag känt för att göra en påbyggnad av den.... Snygga till tecknet lite och lägga in lite skuggor bakom..
Idag blev det äntligen gjort :-)
Eftersom Väduren är eldens tecken så blev skuggorna i form av flammor som sticker upp bakom och en bit upp i nacken...
Blev skitcoolt :-)
Enda nackdelen (haha...) med att sätta en tatuering i nacken är att man måste duscha typ 3-4 ggr om dagen första veckan...... Inte så käckt....
Första veckan bör man nämligen tvätta tatueringen med tvål och vatten innan man smörjer in den....
Och sitter tatueringen i nacken är det hyfsat svårt att tvätta av den utan att blöta ner resten av kroppen också.....
Så har precis tagit en minidusch här på jobb nu så jag skulle kunna smörja in tattoon :-)
Va fan så mycket lättare när jag tatuerade handlederna kan jag säga hihi.

Nä, nu ska jag återgå till jobb....

Inga kommentarer: