tisdag, augusti 26, 2008

Grym helg, grym vecka....

Som sagt, hade en grym helg..... Har även en grym vecka nu.....
Fast på helt olika sätt.....
Helgen som gick va grymt rolig!
Va på fest i Helsingborg i lördags... Kände i stort sett inte en jäkel när jag åkte dit, knappt ens den jag blev bjuden av...
Men det blev en kanonkväll. Hade enormt kul hela kvällen :-)

Veckan som går nu då.. Ja, den är grym på ett helt annat sätt :-)
Mycket jobb, lite sömn...
Jobbade dagpass igår...
Idag har jag först varit på skolan i Revinge 8-16 på en utbildningsdag för oss timlärare, och nu sitter jag på boendet och jobbar natt..... Så blir ingen sömn inatt inte...
Imorgon får jag sova lite när jag kommer hem, sen blir det till att jobba hela nästa natt också, sluta jobba kl 7 på torsdag morgon, för att sen åka direkt ner till Revinge igen (jadå, utan sömn....) för utbildningsdag nr 2.....
Lär va lätt trött (må hända medvetslös...) på torsdag kväll...
Tack och lov är jag ledig på fredag, men sen jobbar jag lördag kväll igen.....
Boy oh boy......

Min ljuspunkt i vardagen är i alla fall att det vänt lite med Indy, igen...
Han har piggnat till igen och börjat äta sin mat igen :-)
Hoppas man kan hoppas den här gången då. (kan man uttrycka sig så...??)
Nu ska jag sätta mig och skriva lite Cv hade jag tänkt....

Inga kommentarer: