tisdag, juli 01, 2008

Oron kryper...

För tillfället vet jag varken ut eller in om dagarna..
Oron kryper i kroppen och emellanåt vet jag inte vart jag ska bli av...
Indy's operation stundar på fredag...
Ingen komplicerad operation så den är jag väl inte så orolig för egentligen...
Är mest allt runt omkring... Men, operation innebär ju sövning och det är aldrig kul i och med hans blåsljud på hjärtat...
Oroar mig mest för att han inte äter så mycket... :-(
På dom här senaste månaderna har han tappat drygt 1,2 kg i vikt.. :-(
Som tur vava han ju lite smått mullig innan, men han får ju inte tappa alltför mycket i vikt....
Kräker gör nu också, förmodligen p.g.a. sin penicillin, men inte kul alls :-(
Önskar, önskar bara av hela mitt hjärta att han ska bli helt frisk och kry snart...
Jag vill ha min pigga lilla gosse tillbaka så vi kan va ute och gå långa rundor igen och att han kan busa, leka och äta som vanligt...
Suck...

Inga kommentarer: