lördag, juli 05, 2008

Lyckad operation :-)

Indy's operation igår gick bra :-)
Han vart lite trött och groggy när jag hämtade honom, men hyfsat pigg ändå gentemot va dom brukar vara när man hämtar dom efter en operation...
Så nu har han ett ca 8 cm ihopsytt sår i ena ljumsken...
Eftersom jag har mina åsikter om dom där jäkla trattarna dom ska ha på sig efter en operation för att inte slicka eller bita i stygnen, så gör jag alltid min egna lilla designe.... :-)
Och den funkar alltid kanon bra, och han blir SÅÅÅ sööööt i det också :-)
Istället för tratt får han ha på sig ett par boxerkallingar med ett hål för svansen :-)
Mycket bättre och bekvämare för honom än att gå med en jäkla tratt på sig...

Kolla dessutom på en film igår, "He's the girl"... Nån ny ungdomskomedi.. Askul :-)
Lär bli några filmer ikväll också...
Ska nog i alla fall kolla på Rocksystrar på TV ikväll... Också en bra film :-)
Lär snart bli bio igen.....
Bara måååste se "Mamma Mia" på bio sen :-)



Är han söt i sina boxer-brallor eller vad!!! ;-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Naw lilla Indy pindi... jo de ser verkligen bättre ut med kallingarna än tratt och som du säger säkert bekvämare också... tycker han ser pigg ut fast han varit lite så kass... Tänker otroligt ofta på er... Kram