torsdag, juli 10, 2008

Karneval i stan!!

Torsdag..... Idag går startskottet för årets Landskrona Karneval :-)
Själv jobbar jag 16-21 idag så blir ingen karneval för min del ikväll... Måste tänka på Indy först och främst :-)
Men sen är man ledig fram till måndag natt, så imorgon kväll lär det bli stan ett par timmar bara, sen blir det en heldag på lördag :-)
Vi är ett helt gäng som ska börja redan kl 12 med brännboll eller kubb på slottet och sen vidare på stan :-) Den dagen får Indy spendera tillsammans med han som passar honom åt mig..

Blev SÅ jäkla glad igår! Indy åt hela 2 dl torrfoder delat på 2 ggr under dagen! :-) Mer än han ätit på jag vet inte hur länge...!
Kände mig så jäkla glad! :-)
Hoppas bara det nu kan fortsätta så :-)
Stor sten som föll från hjärtat igår kan jag säga...
Men... Man ska ju inte ropa hej...... :-S
Men man hoppas ju ;-)

Inga kommentarer: