tisdag, juli 15, 2008

Slut på karnevalen, men snart semester :-)

Årets karneval var till ända på söndags morgonen...
Lite småtrist faktiskt.. :-(
Vart en kanonkul karneval i alla fall :-)
Va nere en liten runda på fredagen, mest för att kolla läget lite å ta en cider på torget :-)
Lördagen blev en heldag :-)
Å vilken dag sen :-)
Vi startade upp redan kl 12 inne på Citadellet med kubb och brännboll... Va väl en 10 pers till att börja med...
Lite senare på eftermiddagen sprang vi ihop med några helgoa sjömän som lagt till i Landskrona sen några veckor tillbaka...
Hur nice som helst :-)
Helt gäng trevliga söta grabbar hihi.
Efter partyt på stan va över drog vi vidare på efterfest... Först en, sen blev det en till (lite mindre) hemma hos mig :-)
Va närmare halv 6 på morgonen innan jag kom i säng, men kul som fan va det :-)

Nu är jag inne på min sista jobbvecka innan semestern :-)
Jobbar lite nätter nu, sista natten nu inatt, sen bara två dagars jobb kvar...
Från kl 12.30 på fredag har man semester!!!!!!!
3 veckor, ska bli så jäkla gött!
Lördagen börjar jag med att ta en tripp till Göteborg igen :-)
Grabbarna på laget på brandstationen jobbar dygn på lördag så ska upp och hälsa på dom under dagen :-)

Nu ska jag vila en snabb sväng innan jag måste ta mig till jobb igen...

Inga kommentarer: