fredag, juli 25, 2008

Jag funderar.....

.....på att klippa mig....

I en ny frisyr...
Haft folk som uttryckt åsikter i att jag borde klippa mig i en kortare frisyr för att utnyttja mina lockar och volymen på mitt hår....

Satt och kollade på "Sex and the city" avsnitt häromdagen, och i en av säsongerna har "Carrie" klippt sig kort... Möjligen att jag skulle kunna passa i en sån frisyr kanske....???

Så nu behöver jag lite hjälp......
Ni som känner mig, vad tycker ni om frisyren??
Hade man kunnat se mig i den här frisyren, hade jag passat i den eller passar jag bättre som jag har håret nu??

Vad säger ni? Tankar, åsikter? Tack.....
Lämna en kommentar please :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Den e snygg den frissen.. Ja jag tror du hade passat i den men sen tycker jag även du passar i det som du har nu.. men Lina håret växer ut igen så varför inte ge det ett försök? tropr du blir jätte snygg :D