fredag, maj 30, 2008

Sista dagen...

Så va man uppe på stationen sista dagen som anställd (för denna gången...).....
Haft ett avslutande möte idag under förmiddagen...
Ikväll är det Liseberg som gäller :-)
Vi tjejer ska ha en liten egen avslutning av den här perioden och fira våra framgångar lite :-)
Sköj som dom säger i Götet hihi.
Kändes tungt att säga hej då till mina grabbar på laget igår morse... :-(
Kommer sakna dom som fan.
Men, har blivit tillsagd att komma upp i sommar och hälsa på dom, och det tänker jag med glädje göra :-)
Trevligt att känna att dom inte vill släppa kontakten med en :-)

Igår gjorde vi våra storstadstester igen.
Gick ganska bra för egen del tycker jag...
Gjorde en hel del starka förbättringar som ger lovande intryck inför min träning i sommar...
Innan sommaren är över ska alla testerna sitta stenhårt.
Blir mycket löpträning och bänkpress under sommaren :-)
Sen blir det till att söka tjänst här uppe till hösten..
Tänkte mig börja förbereda lite redan nu i sommar med att börja ta mitt CE-körkort (lastbil med släp..) + börja spana lite lägenheter så smått...
Har redan mitt C-kort men för att bli anställd i Gbg krävs det även CE-kort...
Får väl blir lite teori nu under sommaren...

Känner mig i alla fall överlycklig över att ha klarat rullbandstestet!
resten kommer nu under sommaren det är jag övertygad om. Tänker ligga i och träna som ett svin nu kommande månader också.
Ger mig inte förrän allt sitter!..
Så det så!... :-)

Nu ska jag snart gå och duscha så man är fit for fight sen
inför Liseberg :-)

Inga kommentarer: