fredag, maj 23, 2008

En utekväll med Go Kart och fotboll...

Va ute med mitt lag här uppe på brandstationen i onsdags.
Hade grymt kul :-)
Vi började på eftermiddagen med att köra Go Kart. Första gången i hela mitt liv jag körde Go kart :-)
Fy fan va kul det va =) Gasa som fan och sladda runt i kurvorna hihi.
Vi va 8 st som körde och jag kom inte sist! :-)
Landade på 6:e plats...
Sen blev det vidare hem till en av killarna för lite korvgrillning och lite öl och grogg, sen spårvagnen in till centrum och till O'Leary's där vi hade bokat bord för att käka och kolla på Champions League finalen...
Hade riktigt riktigt kul med dom här grabbarna, varenda en av dom är hur go'a som helst.
Kan inte fatta att jag måste sluta här nästa vecka :-(
Känns riktigt trist.... Även om det har vart lite tungt att pendla ibland så trivs jag som fan här uppe oh med killarna på laget...
Kommer sakna dom som fan sen...

Igår va det bara hem om Landskrona en snabb sväng vid lunch tid och träffa lilla Indy lite och nanna hemma i sin egna säng, sen upp till Götet imorse igen :-)
Dagpass idag och dygn imorgon.... Sen är det bara två pass kvar :-(
Vi ska snart bege oss ut på distriktet och klätta lite i berg och sen fika i det fina vädret....
Om det nu inte blir larm vill säga....

Inga kommentarer: