måndag, maj 19, 2008

En helg med bröllop =)

Vart ledig hela helgen...
I lördags var det full bröllopsyra...
Mamma och Tompa gjorde slag i saken och gifte sig :-)
Tommy friade till mamma på nyårsafton nere vid havet där dom bor, så bröllopet blev på precis samma ställe... :-)
Vädret sammarbetade som tur var så det blev en helt underbart ceremoni ute på bryggan.
Sen vart det fest så det stod härliga till.. Enormt god mat + dricka och sen dans... Blev lite väl mycket dansbandsmusik bara hihi.
Söndagen var man ganska mör på.... Trött och hungrig hihi.

Just nu är jag mer än lovligt trött och mör i hela kroppen...
Klockan ringde 3.15 imorse och kl 4 bar det iväg upp till Götet...
Jobbat dag idag... Hade för en gång skull planerat att gå och lägga mig och vila lite under lunchen, men det blev inte så....
12.30 blev vi utlarmade som beredskapsstyrka in till Hisingen.... Pågick en ganska stor källarbrand där...
Blev till slut framkallade till platsen för att byta av en styrka.
Blev lite rökdykning för min del också...
När branden va släckt fick jag och två till i mitt lag ta på oss och gå in och lösa av vår första styrka och ta oss ner i källaren och springa och lämpa ut en massa bråte...
Eftersom vi inte hann få nån mat i oss efter träningen innan larmet kom så sög det lite musten ur kroppen...
Kan säga att det va grymt gött att få ta en dusch sen när vi kom hem...
Så jag ska faktiskt alldeles strax dra mig i säng... Är trött som fan fortfarande =)

Imorgon väntar nattpasset, sen på onsdag blir det fest med grabbarna på laget :-)
Ska bli gymt kul :-)

Inga kommentarer: