fredag, september 14, 2007

Nyklippt :-)

Fredag igen! Nice :-)
Alltid lika skönt när det är fredag.
Har till råga på allt vart ledig hela dagen också, men har lyckats sysselsätta mig kanon ändå hihi.
Va hos min snygge frisör i förmiddags och fick klippt mitt hår (äntligen..... snacka om att jag har dragit ut på det....)...
Visserligen bara klippt topparna då, men det va välbehövligt kändes det som...
Väl hemma igen va jag mer eller mindre tvungen att städa lägenheten.... Inte kul att ha det sparat till lördag eller söndag, så va lika bra att få det gjort idag...
Nu på kvällen vart det såklart träning på gymmet. Gott det också :-)

Skulle ju egentligen jobbat hela helgen, men har tagit semester :-) Grymt gott!
Egentligen va det meningen att jag skulle hållt mitt första pass i Forza imorgon på gymmet, men det blev inte så :-(
Instruktören som skulle haft spinningen blev tvungen att jobba över imorgon, så jag får hoppa in på spinningen istället och överlåta Forzan till en av dom andra....

Imorgon kväll blir det party i Hbg! :-) Ska bli riktigt, riktigt roligt.
Få se va Hbg har att erbjuda.

Precis kollat på "Psych" ;-)
Vet jag har lagt den här bilden tidigare, men man kan bara inte få nog av att titta på denna sötnosen ;-)

James Roday

Inga kommentarer: