fredag, september 07, 2007

Ännu en fredag....

En skön fredag har det vart tycker jag, ledig och allt har man vart :-)
Haft lite att sysselsätta mig med ändå idag...
Va och vaccinerade Indy hos veterinären först i förmiddags och sen efter lunch mötte jag upp en av mina vänner för att köpa en present till Jessica (som har kräftskivan imorgon...), hon fyllde ju år häromdagen också :-)
Sen vart det ett träningspass ikväll också, och väl hemma och ur duschen va det ju dags för "Psych" ;-)

Just nu (eller ja, mellan datorskrivandet hihi...) sitter jag och kollar på "Hollywoodland"... Få se om jag hinner klart den ikväll, den e ganska lång och har ett tag kvar på den.... Annars blir det resten imorgon till frukosten :-)

Ska bli himla kul imorgon med kräftskivan (även om jag tekniskt sett inte käkar kräftor....) och sen vidare party på stan.
Ser redan också fram emot nästa helg.... Då blir det party i Helsingborg för en gångs skull :-)

Inga kommentarer: