lördag, september 22, 2007

Det blev inget bröllop :-(

Nä, det blev inte nåt bröllop för min del idag.....
Gick och la mig riktigt i tid igår bara för att kunna sova ut, och va hände.....
Jo, jag sov inte ett dugg på hela natten...! Låg bara och vände och vred mig och slumrade i feberyra.... Kul sånt.... När det gått 2 timmar och man fortfarande inte somnat än....
När man inser att klockan har blivit 4 på morgonen och man fortfarande inte sovit nåt ordentligt alls ännu.....
Kul....
Klockan 8 imorse gav jag upp....
Då frös jag, hade ont i halsen, va snuvig, hade ont som fan i nacken, va öm i resten av lederna i kroppen och insåg givetvis att jag även hade feber.....
Det va bara till att yra upp och ut i köket och svälja en Ipren och slänga sig i sängen igen...
Efter en halvtimme till i sängen, halvslumrandes, med en Ipren som inte hjälpte nåt märkbart, insåg jag att jag inte skulle klara av att ta mig till nåt bröllop...
Typiskt....
Hoppas i alla fall att dom har haft en underbar dag där uppe i Ängelholm... Får väl kolla på bilderna sen...

Själv fick jag sysselsätta mig med lite annat här hemma.... Typ gå små kortare rundor med Indy, lite msn, lite Facebook, soffläge framför TV:n....
Kollade på filmen "Ghost Rider" innan i eftermiddags. Grymt bra film!
Nicholas Cage är bara grym, och en av mina absoluta favoritskådisar. Brukar sällan bli besviken på hens filmer...
Kan inget annat säga än att man defivitivt bör se "Ghost Rider".... Flera gånger :-)


Inga kommentarer: