måndag, september 17, 2007

Helgens bravader.....

....tänker jag inte berätta nåt om ;-)
Hade i alla fall jäkligt kul och trevligt i Hbg i lördags. Lär definitivt festa där fler gånger!

Idag har jag spenderat hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen på Väla...
Tvungen att hitta en klänning jag kan ha på Jennys bröllop på lördag. Som tur va hittade jag en! Riktigt snygg faktiskt. Så nu är det problemet ur världen....
Hittade dessutom ett par nya jeans och en ny topp, har jag letat länge efter :-)
Sen köpte jag en ny leksak också :-) Förlängde mitt mobilabonnemang och fick en ny mobil :-)
Samsungs nya U700, den är asläcker!!! Ligger på laddning just nu, så längtar tills imorgon bitti när jag kan få börja leka med den :-)
Vääldigt trevlig försäljare också faktiskt ;-)

Imorgon ska jag jobba enda dagen för denna veckan,
och det är en natt :-)
Riktigt, riktigt gott planerat av mig att bara ha en enda natt att jobba på en hel vecka.....
Tänkte under dagen sysselsätta mig med tvättning och träning...
Gissar på att jobbnatten kommer gå ganska fort med tanke på att jag har min nya mobil att greja med :-)

Nu ska jag slappa lite till i soffan och försöka va uppe lite längre och vända på dygnet....

Inga kommentarer: