onsdag, september 12, 2007

The fighter is back..!

Fasen ta alla som får en att tappa självförtroendet och får en att tvivla på ens egen förmåga!....
Jag är så jävla trött på det!....
Och skit att man kunde va så dum att man för ens en enda sekund tog det åt sig och trodde man kunde mindre än va man egentligen kan....!
Igår fick jag bevisat för mig själv att jag faktiskt va bättre än va jag trodde.... Dessa jäklar har fått mig att tvivla på att jag kanske inte skulle klara av nåt som visade sig (vilket jag egentligen visste från början om jag nu bara inte blivit nertryckt...) va rena barnleken för mig...!

Men nu får det va slut!...
Äntligen dags att försöka komma tillbaka till min gamla vanliga form av tjurskallighet och jävlar anamma och visa alla tvivlare att dom fan i mig har haft fel om mig...!
Jag har aldrig gett upp i första taget och alltid kämpat 110% och inte gett mig förrän jag klarat av det jag skulle, eller möjligen svimmat av utmattning...
Men nånstans på vägen tappade jag detta, och vad viktigare är att jag tappade tron på mig själv.... För det kommer jag aldrig förlåta er...!
Tack och lov för alla underbara vänner, klasskompisar och kompisar till brandmän som hela tiden peppat mig och hela tiden fortsatt tro på mig och vetat att jag fan i mig kan! Oavsett vad vissa andra säger och skitsnackar...!

Så, bring it on!
The fighter is back! :-)

2 kommentarer:

Eduardo Waghorn sa...

Hälsningar!! Funderare I har låter du en mycket intressant blog… så mig läsa dig med stillhet:),
På något sätt besöker varma hälsningar från Chile, mitt utrymme, om du önskar, och något att säga din kommentar även på ditt egna språk.
Jag fick en översättare, så du kan översätta från spanjor till engelska eller svensk.
En kram!

Anonym sa...

heja lina. jag har hela tiden visst att du kan o nu vet du det äntligen själv också. kram m