onsdag, september 05, 2007

Kass planering eller....?

Vilken planerare man är ibland när det gäller att lägga sitt schema.....
Gick av natten igår morse och idiotiskt nog hade jag lagt in en 7-14 tur direkt idag, vilket ju innebar att jag inte fick någon dag alls att ställa dygnet till rätta igen.....
Fick motvilligt släpa mig i säng precis innan midnatt (fast jag inte va ett dugg trött tack vare den vakna natten innan...) och sen ringde ju klockan 05.15.... Så det vart inte många timmars sömn, och jag kan lova att jag inte va pigg när klockan ringde precis....

Fick i alla fall ett bra slut på natten jag jobbade hehe... Precis när morgonpersonalen började komma och skulle ta sina nattrapporter så hördes namnet "Segerstedt" på Nyhetsmorgon.....
Både jag och Jessica hoppade till och jodå, mycket riktigt dök Erik Segerstedt upp i rutan och sjöng sin "I can't say I'm sorry".... Tycker bara den killen får bättre och bättre röst hela tiden... Han har utvecklats mycket sen "Idol"...
Plus att han såg very nice ut trots att det va så tidigt på morgonen ;-)
Kan säga att jag sov gott sen när jag kom hem hihi.

Ny termin ute på gymmet nu denna veckan, vilket innebär att jag äntligen kommer igång med mina spinning-pass regelbundet igen :-)
Hade premiär för mitt nya pass för hösten ikväll.... Spinn express... Intensivspinning i 30 min utan paus i musiken... Vart uppskattat och svettigt :-)
Suttit och kollat på den där relativt nya serien "Heroes" nu ikväll.... Ganska bra faktiskt... Får man nog följa lite och se va som händer....
Ska gå ut med Indy nu hade jag tänkt och sen hoppa i säng.... Jobbar kväll imorgon och sen är jag ledig på fredag :-)
Skulle egentligen jobbat hela helgen, men har tagit semester på lördag :-)
Ska på kräftskiva (och en person som moi då som inte äter nåt som kommer från havet, klarar sig bra på sallad, bröd osv.... Och lite sprit hihi...) hos en kompis...

Inga kommentarer: