fredag, september 21, 2007

Jag har lust att säga nåt riktigt fult....

Inte fan blev jag bättre tills idag.....
Känns som det bara blivit sämre och sämre under dagen.... Känns definitivt som jag har feber nu ikväll, ont i hela kroppen och fryser som fan....
Har kurerat mig hela dagen med massor av te, och Ipren....
Vill ju va friskt tills imorgon så jag kan gå på Jennys bröllop.... Kommer att ha världens beslutsångest imorgon om jag fortfarande känner mig kass....

Kollat på "Idol" ikväll, favoriten gick vidare Mattias Andreasson :-)
Denna säsongens "Snygg-Erik" ju, grann som satan och en helt underbar röst ju! ;-)

Kollat på "Alien vs Predator" ikväll också.... Jaja, jag vet att den är några år gammal, men har fan inte blivit klar att se den innan.... Vilket ju va synd...
Den va ju riktigt bra ju....

Nä, nu ska jag ut med Indy sen ska jag lägga mig hade jag tänkt.... Försöka få så mycket sömn som möjligt....

Inga kommentarer: