tisdag, augusti 07, 2007

Zodiac

Kollade ju på filmen "Zodiac" i söndags kväll..... Den va svinbra!!!.....
Gott om kända skådisar som t.ex. Jake Gyllenhaal, Mark Ruffalo (som by the way inte ligger inne med världens snyggaste frisyr i filmen hihi), Robert Downey Jr och Anthony Edwards (killen från Cityakuten som spelade Dr. Mark Green....)....
Filmen va ganska lång, 2 tim och 40 min..... Men tiden gick ganska fort tyckte jag....
Men vet ju liksom från början att dom aldrig fångade Zodiac Killer, men det visade sig ändå bli ganska spännande på slutet ;-)

Va ledig igår så då passade jag på att sola lite på balkongen och sen blev det äntligen lite träning på kvällen..... Inte kunnat träna ju sen i torsdags i och med jag har jobbat fre-sön.....
Jobbat hela kvällen idag och ska upp i tid och jobba imorgon igen, så blir snart sängen för min del....

Inga kommentarer: