onsdag, augusti 15, 2007

Har ni haft RIKTIG träningsvärk nån gång????

Nån som verkligen haft riktig träningsvärk nån gång????
För jag kan säga så mycket som att jag fram tills igår och idag har trott att jag haft träningsvärk tidigare, men det jag känt innan är garanterat ingenting mot som jag mått igår och idag.....!!
För det första har jag aldrig tidigare haft träningsvärk i halsmusklerna...... Trodde det va jobbigt att ha träningsvärk i magen, men det är ingenting jämfört med halsmusklerna....!
Hade ont igår och gick som ringaren i Notre Dame, men idag har fan i mig vart ännu jävligare...!
Har pissont i precis hela kroppen, kan inte lyfta armarna över axelhöjd, knappt luta tillbaks huvudet, knappt räta på ryggen, kan varken skratta eller hosta p.g.a. smärtan i revbenen (måtte man aldrig bryta några revben för det måtte va ännu värre än detta....), plus att jag är helt utmattad i kroppen och känner mig helt febrig.... Har gått på Ipren hela gårdagen + idag.... Inte för att det hjälpt nåt nämnvärt....
Fick lämna över mitt spinningpass ikväll, för det fanns inte en chans att jag skulle klarat av att komma upp på en cykel....
Har dock jobbat både igår och idag, ska jobba imorgon och fredag också så måtte det ha släppt lite grann tills imorgon.....

Jaja, hur ont det än gör nu så va det i alla fall värt det, för fy fasen va kul det ändå va i måndags på stuntprovet.. :-)
Hade mycket väl kunnat tänka mig ett jobb som kvinnlig stuntman :-)

Nu ska jag kräla mig ut med Indy och sen slänga mig i säng... Kroppen behöver vila innan det är dags att släpa sig upp tidigt imorgon....

Inga kommentarer: