söndag, augusti 05, 2007

Fint väder ju.........

Jaha, så blev det då lite fina sommardagar med sol och värme...... Givetvis har man jobbat hela jävla helgen, så inte har man fått njuta av det inte.....
Ska i alla fall va ledig imorgon så får ju hoppas på att vädret håller i sig då också, för då vet jag en som ska ligga och sola på balkongen :-)

Jobbat delad tur idag, vilket innebär att jag började kl 7-12, sen gick jag hem på timmar och sen jobba igen mellan kl 16-20.30..... Så gårdagen blev lugn för min del..... Det va länge sen kan jag säga.... Tråkigt som fan va det..... Tur jag har Indy till sällskap så man har nån att prata lite med och hör lite ljud i lägenheten....
Blev ett par filmer igår kväll (och ett par kalla, goda öl till :-) )
Såg först "The Firehouse Dog". Ascool film :-) Som jag garvade... Riktigt, riktigt cool jycke hahaha. Säger bara, se den!!!!
Sen blev det en "gammal" goding, "The Stepford wives" med Nicole Kidman, Matthew Broderick och Christopher Walken... Sett den tidigare, men jag gillar den så blev en gång till nu när jag fått hem den.... Härlig film, och Christopher Walken är bara så bra...

Nu tänkte jag sätta mig och se på "Zodiac".... Har ganska höga förväntningar på den, så hoppas den är så bra som jag tror den är.....

Inga kommentarer: