torsdag, augusti 09, 2007

Uppäten av myggorna.....

Va ute en lite runda med Indy tidigare ikväll..... Snacka om att myggorna anföll...... :-)
Räknade ihop att jag på den lilla stunden fick 12 myggbett..... Det är inte dom små myggbetten jag får heller.... Dom blir rejält stora.... Kliar som satan också....
Hur kul som helst ju.....not!

Hade en riktigt trevlig kväll igår i alla fall...
När jag kom ut på gymmet kom brandmännen bara en liten stund efter mig och frågade om jag hade lust att lira innebandy med dom. Va länge sen nu så visst hade jag det ;-)
Klarade mig (konstigt nog...) undan med x antal blåmärken bara :-)
Kul va det, som vanligt när man lirar med dom :-)
Vaknade dock upp idag med grym träningsvärk i både vader, rumpa och lår..... Men det va det värt :-)

Nu så väntar sängen och välförtjänt vila inför morgondagen....

Inga kommentarer: