tisdag, augusti 21, 2007

Så blev det.....

Japp, det fick bli såhär....
Tackade nej till stuntutbildningen....
Känner att jag måste ge brandmansyrket en riktig chans nu i och med att jag förhoppningsvis kommer få in en fot nere på skolan i Revinge, och att det sen kan leda vidare till bra meriter på CV:t....
Plus att jag hade velat va lite vassare på just akrobatik-delen om jag påbörjat stuntutbildningen... Så det får isåfall bli ny ansökning om 2 år när dom tar in igen... Har jag lite tid på mig att träna lite akrobatik :-)

Precis kollat klart på "Walk the Line" för typ hundrafemtionde gången :-)
Nä, men säkert sett den ett 10-15 tal ggr..... Asgrym film :-)
Joaquin Phoenix är helt underbar i den. På alla sätt och vis ;-)

Ska slänga mig på soffan nu och slötitta lite på TV, se om där är nåt bra på burken...

Inga kommentarer: