lördag, augusti 11, 2007

Härlig helg :-)

Jodå, riktigt skön helg denna helgen :-)
Va ledig igår + hela helgen..... Gott som fan :-)
Igår tog jag det mest lugnt, tränade lite på kvällen och sen blev det lite slappa i soffan...

Nu ska jag alldeles strax sticka bort till Anna och förfesta lite innan vi drar ner på stan och vidare till Tages. Ska bli kul att få dansa lite ikväll, va några veckor sen nu... Hoppas dom splar bra musik ikväll.... Och att där finns några snygga pojkar att vila ögonen på ;-)

Imorgon ska jag och pappa upp till Vallarnas friluftsteater och kolla på "Hemsöborna - VÄLDIGT fritt efter August Strindberg".... En tradition vi har varje sommar... Ska bli himla kul.
Är 5:e året i rad vi åker upp dit nu + att vi sett dom med ett par års mellanrum innan dess också..

Nä, nu måste jag in i klädkammaren och rota fram lite kläder jag kan ha på mig ikväll...

Ciao!

Inga kommentarer: