torsdag, maj 03, 2007

Trött eller......!!!

Inne på andra (och sista) natten nu..... Skamligt va det att behöva gå och lägga sig och (försöka) sova innan imorse och vakna upp till strålande solsken och värme......
Likadant antar jag det kommer vara imorgon..... Eller ja, senare idag.....
Fick inte sovit speciellt bra heller.... Vaknade fan till var och varannan timme... Tröttsamt...
Så gissa om jag va trött i ögonen sen i eftermiddags när jag stack ut till gymmet för att hålla i mitt ena spinningpass......
Längtar, längtar tills klockan blir 7 så jag kan få gå hem...

På kvällen imorgon blir det faktiskt box-pass för min del :-)
Va ett tag sen jag senast va med på ett sånt pass så ska bli himla kul.....
Och ännu roligare om den som ville jag skulle hänga med på passet dyker upp också ;-)

En annan rolig sak är att Tre Kronor slog Schweiz tidigare ikväll med hela 6-0 :-)
Efter 1:a perioden (och så som Sverige spelade då...) trodde jag att det skulle bli en spännande och väldigt jämn match, men den tron dödades ganska fort i 2:a perioden när Tre Kronor satte 4 mål på mindre än 8 minuter.......
Starkt jobbat :-)
Nu väntar Ryssland, Finland och Danmark härnäst......

Inga kommentarer: