söndag, maj 13, 2007

Igår va verkligen inte Sveriges kväll.......

Började ju med att vi bittert förlorade mot kanadickerna i Hockey VM..... (eller ja, som sagt så tyckte jag ju inte Tre Kronor förtjänade gå vidare så som dom spelade....)..
Kvällen fortsatte sen med att The Ark kom på en förvånande 18:e plats (!!!!!??????) i Eurovision...
Tyckte det va konstigt att en av dom bästa låtarna kunde floppa så....
Inte ens min favorit vann.... Hoppades ju Ryssland skulle vinna om inte Arkarna vann.....
Så går en sån genomkass låt och vinner!!!!! Va fan är det för fel på världen???? Hur röstar folk...????

Jag, Sophia och Annika hade i alla fall jättekul ihop... Satt och snacka en massa skit och svepte en del vin/öl/groggar.... :-)
23.30 gav vi upp hoppet om Arkarna och beställde taxi ner till stan istället...
Blev en intressant kväll..... Första halvan av utekvällen fick vi spendera med att fly iväg från och putta bort irriterande polacker som invaderat nattklubben.....
Ganska irriterande.....

Är dock grymt besviken på mig själv och min personliga feghet som valde att visa sig igår.....
Hade egentligen velat ge mig själv en fet smäll på käften så jag hade skärpt mig....!!!
Hur svårt kan det vara liksom???
Varför är det bara vissa jag fegar för?? Utstrålar just denna personen megapondus eller vad?..... Trots att det ser ut att vara en av världens snällaste grabbar.... Skumt...
Kanske snarare det kassa självförtroendet som kommer upp till ytan.....
Säger bara en sak......; Bad timing!!!!

Nu sitter jag hemma hos mamma som ville (efter dotterns påpekande....) bjuda på middag ;-)
Ska gå och sätta mig och äta nu... Är hungrig efter min löpar-runda innan i eftermiddags...

Inga kommentarer: