måndag, maj 21, 2007

Röj i Malmö....

Ahh, inte orkat blogga nåt nu på några dagar.... Va duktigt trött i fredags när jag kom hem och sen har det vart jobb och ännu mer fest i helgen.....
Är i alla fall ledig nu tills torsdag kväll så har tid att vila lite denna veckan :-)

Va i alla fall i Malmö torsdag-fredag och röjde med några av mina gamla klasskompisar från brandisutbildningen...
Gick av natten på torsdag morgon så det va bara hem för att sova några timmar och sen blev jag hämtad strax efter kl 14 på eftermiddagen :-)
Drog ner till Malmö och först in i centrum för att möta upp några polare till, sen blev det middag och några öl innan vi stack iväg till hotellet..
Vart lite förfest på hotellet innan vi stack hem till en av killarna som bodde typ 100 meter bort... Lite senare vart det utgång till en av nattklubbarna... Men där va faktiskt förvånatsvärt lite folk ute.. Trodde där skulle va mycket folk ute med tanke på att fredagen va klämmdag, men nope.... Men vi hade kul ändå :-)
Behöver jag säga att det dessutom är hur gott som helst att vara ensam tjej bland en massa killkompisar man känner grymt väl :-)
Prinsessbehandling ;-)
Va nice att få träffa killarna igen, är typ ett år sen jag träffa dom sist... Alldeles för länge sen...
Är typ världens goaste grabbar som jag gick i skola med :-)

Blev ganska bra ös här hemma också sen på lördagskvällen... Trist bara att man jobbade...
Men, är dock ledig denna helgen i alla fall... Hoppas det blir party då också bara ;-)

Inga kommentarer: