onsdag, maj 16, 2007

"Klassfest"

Jahapp, så sitter man och jobbar natt.....igen.....
Haft många nätter nu dom senaste veckorna, men det är faktiskt skönt för man kommer ifrån det vanliga arbetet lite grann....
Inne på min andra natt nu... Igår jobbade jag och Anders, hade det jättelugnt.
Kollade t.o.m. på en film; "The Guardian". Inte sett den förrän nu och den var faktiskt helt okej.... Är väl inte världens största fan av Achton Kutcher precis, men han va ganska bra i denna filmen... Men givetvis så kunde man lätt fatta redan när filmen gått 1 minut att Kevin Costner skulle dö i slutet..... Lite trist när man kan räkna ut sånt så tidigt i en film.... Men den va helt klart sevärd!

Har känt mig lite småstressad hela denna veckan (det som hunnit gå...).... Började redan i måndags... Men jagvet att det enbart är för att jag jobbar mycket denna veckan... Har helgen framför mig också att jobba och det brukar göra mycket..... Man hoppar ju inte precis av glädje när man ska jobba hela helgen.... Kan dessutom inte bestämma mig för om jag vill gå ut på lördag eller inte.... Hade underlättat om man vetat i förväg vad för folk där ska va ute ;-)
Skulle egentligen jobbat imorgon natt också, men har tagit semester faktiskt :-)
Blir hämtad imorgon eftermiddag av några gamla klasskompisar från brandmansutbildningen... Vi ska träffas i Malmö några stycken från klassen imorgon och gå ut och käka middag och festa lite grann. Ska bli himla kul, inte träffat grabbarna på ett år nu ju...
Får dock bli en ekonomisk kväll för har tyvärr inte helt fett med pengar kvar denna månaden..... :S

Nästa vecka lär i alla fall bli lite lugnare, trots att det är pingst :-) Jobbar bara tre dagar nästa vecka och är ledig hela pingst-helgen, gott!
Ska iväg på onsdagen och röntga min handled också..... Nu äntligen typ!..... Bara väntat i ca 1 år nu.... Ringde ortopeden för ett tag sen och det visade sig att läkaren hade "glömt bort" mig och inte ens skickat iväg nån remiss för röntgen.... (!!!!) Men när jag väl ringde och skällde på dom så kom där en tid illa kvickt...! Jo jo, trevligt att sjukvården fungerar som den ska här i landet eller vadå...!

Inga kommentarer: