fredag, maj 25, 2007

Blogg-torka.....

Guuuuud va jag har blogg-torka just nu känns det som.... :-)
Har ju fan knappt hänt nåt denna veckan ju.... Ledig både måndag, tisdag, onsdag plus nu i helgen.....
Va i alla fall och röntgade min handled i onsdags.... Va väl inga konstigheter så långt, förutom att jag fick grymt ont i handleden efteråt..... Har inte känt av den precis på väääääldigt länge nu, trots all styrketräning, men nu efter röntgen.....(????) Skumt.... Får besked om ca en vecka, så får vi se va som händer....

Längtar som fan tills imorgon :-)
Ska först till Gina Tricot och se om jag hittar nåt snyggt, nytt linne att ha på mig när vi går ut och festar, och sen lär det bli lite träning...... Inte bestämt mig ännu om det blir en löpar-runda i skogen eller om det blir träning på brandstationen.....
Sen på kvällen ska i alla fall jag och Sophia ut och röja :-)
Ska bli lika kul som vanligt :-)

Nä, off to bed.....

Inga kommentarer: