måndag, maj 28, 2007

Lovely :-)

Okej, denna veckan får jag väl skärpa mig lite med bloggandet :-)
Fick lite påpekningar av en kompis, som brukar läsa bloggen, att jag är lite väl kass på att uppdatera emellanåt :-)

Har i alla fall haft en grym helg, är så jävla supernöjd med den ;-)
Va ute och röjde runder lite i stan med Sophia och hade riktigt kul trots det va lönehelg.... Brukar va så i denna stan att det är under lönehelgerna som det lite konstiga folket kryper ur sina hålor, men nu i lördags va det faktiskt inte alls så..... Va många man kände och bra musik...

Har en tuff vecka framför mig..... Jobbar alla dagar utom fredag :-(
Dock min sista helg jag jobbar innan min semester, och det är skönt =)
Tänker njuta av en sovmorgon imorgon, börjar inte förrän kl 16 imorgon, gott :-)

Inga kommentarer: