fredag, maj 21, 2010

Minigolf!

I onsdags kväll va det dags för lite fest med kollegorna på jobb :-)
Träffades för att spela lite minigolf och tack och lov hade vi vädergudarna med oss för vi slapp regnet :-) Även om det tyvärr va lite småkyligt... Men det kunde man stå ut med hihi.
Som vanligt spelade man inte som ett proffs precis men lyckades i alla fall (fråga mig inte hur det gick till....) slå hole in one eller va det heter på den allra svåraste banan...!
Va dock inte helt värdelös, fick faktiskt inte alls så många höga poäng i övrigt... Höll mig mest på 3:or och 4:or tror jag hihi.
Kul va det i alla fall :-))
Efter golfen satte vi oss nere vid stranden och käkade baguetter och drack lite av vad man behagade...
Dem flesta drog sig hemåt ganska tidigt men fyra av oss knallade hem till kollegan som bodde närmst och fortsatte snacka och pimpla lite cider :-)
Kom inte i säng förrän halv ett på natten så ni kan ju få gissa om jag va trött kl 7 igår morse när jag började jobba....

Just nu längtar jag till kl 16 imorgon när jag får gå hem från jobb och ÄNTLIGEN få va ledig i hela två dagar!....
Tror inte jag har vart ledig två dagar på raken sen jag kom hem från Edinburgh....
Jobbar min 6:e morgon på rad imorgon.... Börjar kännas lite kan jag säga :-)

Inga kommentarer: