lördag, maj 08, 2010

Club Akut

I torsdags va det äntligen dags för ett återbesök på Club Akut på Harrys i Helsingborg!
Är säkert runt 2 år sen sist jag va där...
Eftersom man nu jobbar natt hela helgen så blev torsdagen min "helg" så då har man rätt att festa lite då istället :-))
Jag, Malin, Emma, Ida och Malin träffades hemma hos Emma och sen drog vi upp till Hbg.
Haha, vi hade grymt roligt hela kvällen :-)
Fast jag fattar inte va sjutton det va med alla killarna i torsdags!?
Alla andra gånger jag vart på Club Akut har det vart jättekul och trevligt folk där, men i torsdags va det mest muppar och raggande gamlingar där...
Och envisa, trögfattande va dem dessutom.... Samma kille kunde gå typ laget runt och tjata, jag menar tjaaata, minst 10 gånger per person om man inte ville dansa mm....
Jag menar hallå killar, om vi nu säger nej första och andra gången, hur troligt är det då att vi plötsligt lär säga ja den tionde gången??? Knappast inte sant, så varför fortsätta störa sig med att tjata då.....
Hint; vi blir bara irriterade.... :-)

Nä, om man skulle ta och dricka lite kaffe så man piggnar till något.... Har ju två nätter kvar att jobba.....

Inga kommentarer: