måndag, maj 17, 2010

Lågtryck.....

Känns som det är lågtryck lite överallt just nu...
Vädret är ju inte precis det vårigaste som finns just nu... Regnat hela helgen har det gjort.... Tur man jobbade hela helgen så man inte missade nåt :-)
Vart tråkigt väder i stort sett hela dagen idag också... Tack och lov så tittade solen fram en stund nu framåt kvällen, och det kändes så underbart :-)
Jag vill gärna hinna ha lite riktigt vår (= sol och lagom varmt...) innan det smäller till och blir sommar...
Ett annat lågtryck verkar vara oss själva...
Har själv känt mig ganska tappad på energi, tung i huvudet, lätt illamående osv sista tiden...
Tydligen rätt många som känner så för tillfället... Många på mitt jobb har exakt samma känsla i alla fall...
Bestämde mig i fredags när jag va på gymmet för att ta ett mindre träningsuppehåll ett tag...
Jobbar som ett djur just nu och med all träningen tillagt på det så känns det att kroppen börjar ta slut...
Så förutom spinningen idag och zumban imorgon har jag tänkt vila resten av veckan, och kanske nästa också...
Men jisses va svårt det är....
Fick riktigt ta mig själv i kragen ikväll efter mitt spinningpass för att inte gå och ställa mig på löpbandet 30 minuter... Kändes såå fel att "bara" köra spinning och inget annat.... :-)
Träningsberoende kan tänkas?? :-)
Just därför extra nyttigt att ta ett litet, litet brejk....
Så får vi se hur bra jag lyckas hålla det....
Kanske blir att man klämmer in nån liten promenad åtminstone :-)

Inga kommentarer: