söndag, april 25, 2010

Run to the hills..

Ahh, äntligen får jag njuta av lite väldigt välförtjänt ledighet.....
En dag i alla fall :-)
Jobbat non stop sen förra onsdagen, vissa dagar dubbelt... Gick av natten imorse och nu är jag tack och lov ledig imorgon :-)
Snacka om att jag ska njuta!

Den här veckan började jag på ett nytt löpningsprogram...
4 veckor framåt ska jag följa ett schema för att komma igång och, förhoppningsvis, börja gilla löpträning lite mer så jag utan tvångstankar kan komma ut i spåret igen....
Hatar löpning och har alltid fantastiskt svårt att snöra på löpskorna och komma ut i spåret...
Men den här första veckan har faktiskt gått som på räls... Blivit hela 4 dagars löpning + annan träning.
Känns kanon!
Imorgon går jag in på 2:a veckan och då trappas löpningen upp lite mer...
Ska bli intressant att se vart jag står om 3 veckor....
Run, baby, run :-)

Inga kommentarer: