tisdag, april 06, 2010

Nedräkning inför Edinburgh och 28....!

Oh yes, allt närmar sig med stormsteg nu :-)
Går snart in på min sista timme som 27-åring...
Imorgon blir man hela 28 år ung hihi.
Ska jobba några timmar på förmiddagen sen blir det hem och fixa inför kalaset med familjen :-))

Känner dessutom på mig att jag lär va smått stressad också imorgon eftermiddag/kväll eftersom jag ska hinna packa allt... Tidigt på torsdag morgon bär det av till EDINBURGH!!!! :-))))
Längtat såå att få åka till Skottland och nu ska jag äntligen få komma dit! Hoppas jag i alla fall... :-S Tydligen är det nåt mysko problem på easyjets hemsida angående våra passuppgifter, som vi har lagt till för 1 ½ månad sen....
Känns lite som det är sista gången man reser med dem... Man kan inte ens kontakta dem om det uppstår problem....
Så håll alla tummar ni kan att vi får komma iväg till Edinburgh på torsdag...!
Först ska jag i alla fall njuta av min födelsedag :-)

Inga kommentarer: