onsdag, april 07, 2010

Edinburgh here we come!


Yes, väskan är packad och jag är redan nervös inför flygresan vilket betyder att vi snart är på väg mot Edinburgh! :-))
Har längtat så länge efter Skottland så fattar inte riktigt ännu att imorgon kommer jag sätta mina fötter där in real life :-))
Ser fram emot 4 underbara dagar i Edinburgh!
Blir en dag med resor imorgon... Tar tåget från stan 6.22 in till Kastrup, flyg till London sen flyg till Edinburgh... Beräknar att landa i Edinburgh runt 17-tiden sen blir det väl lite mat och dryck på en pub i närheten :-)
Vi kommer att bo på kanon-läge mitt i smeten :-)
Det som änsålänge står på schemat är besök på Edinburgh Castle, Zoo, Mary King's Close, Royal Mile och Princes street och alla dess affärer m.m. m.m. :-)))

Har haft en helt underbar födelsedag idag :-)
Haft besök av mamma, pappa, brorsan, moster och mina två minsta kusiner.
Stort tack min underbara familj för alla fina presenter :-)
I love you gigantiskt mycket!!!
Tack för en fin födelsedag!
*kärlek*

Inga kommentarer: