fredag, januari 29, 2010

Öhhh, vad hände egentligen????

Är fortfarande i smått chock efter kvällens Let's Dance.....
Agneta och Tobbe åkte ut!!!????
Hur fan gick det till egentligen????
Agneta va en av mina favoriter och hon har dansat hur bra som helst och är en superglad och härlig person ju, hur i helsike kunde hon och Tobbe få minst röster ikväll.....???
Framförallt tycker jag det är ofattbart så här tidigt i tävlingen när nötter som Willy, Rabih, Marcus och Molly fortfarande är kvar.....
Jag kan liksom inte få in i min skalle hur folk hellre vill ha kvar någon av ovanstående som dansar som krattor....?
Willy kan fan inte dansa, Rabih skiter typ i vilket och verkar tro att dansen bara hoppar in i kroppen utan att han ska behöva träna och anstränga sig för det och Marcus och Molly är fan totalt menlösa.......
Agneta hade kunnat ta sig till final så som hon tränat och genomfört sina danser.....

Ja ja.... Får väl hoppas att Mattias inte också åker orättvist ut.....
En annan som i alla fall sen förra veckan, och definitivt ikväll, har börjat klättra upp till en till favorit för mig det är Stefan Sauk. Hur skön som helst, och duktig dansare ju =)

Anyway........
Jag är irriterad.... Duktigt irriterad....
Shame, shame on all of you som hellre röstat på menlösa fisar än Agneta!!


Foto från TV4

Inga kommentarer: