lördag, januari 02, 2010

2010... Here we go!

Andra dagen på det nya året!
God fortsättning everybody :-))

Hade en riktigt trevlig nyårsafton :-)
Efter jobb stack jag hem till mamma och Tommy och deras gäster. Fick jättegod mat när jag kom dit, både förrätt, varmrätt och efterrätt och allt va verkligen supergott!!
Sen vart det groggbord och en massa roligt snack och till tolvslaget stod vi på balkongen och skålade i champagne och tittade på alla fina raketer. Vi hade till och med helt klar vy in mot Köpenhamn och herregud va det small fina raketer där över... Va grymt fint att titta på!
Fick sova över på soffan och blev bjuden på en god frukost sen på morgonen..
Gjorde inte alltför mycket sen resten av dagen igår.... Va hem om hos Rolf en sväng och snackade med honom och sen blev det slapp hemma i soffan resten av kvällen haha.

Idag va jag uppe i tid dessutom... Skulle ha spinning kl 10 så klockan ringde redan kl 8.... Va ganska segt att gå upp då kan jag tala om, med va riktigt gött sen när man tränat klart!
Nu ikväll ska jag hem till Malin på en ny skräckiskväll =)
Vi ska käka pizza och kolla på Paranormal activity (undrar hur jag ska kunna sova sen inatt för fast jag älskar såna filmer så skrämmer dom skiten ur mig sen nattetid hihi ) och så ska vi försöka hinna med The Shining också! Den riktiga The Shining alltså, den som Stephen King själv vart med och övervakat filmatiseringen, inte den kassa versionen av Kubrick med Jack Nicholson.... Finns fan inte fem rätt i Kubricks kassa version...! *grr*
Kings filmatisering är typ 4 timmar lång och jäkligt mycket bättre än den andra skitversionen :-)

Inga kommentarer: