torsdag, januari 07, 2010

Jobb, middagsbjudning och wii...

Är inne i en ganska tuff arbetsvecka just nu... Idag är min enda lediga dag på hela veckan...
I måndags vart det typ inget annat än jobb och sen spinning på kvällen...
Hade en trevlig dag igår i alla fall... Efter jobb stack jag hem och började laga mat...
Hade bjudit hem mamma och Tommy på middag igår så lagade salami, och pestofyllda kycklingfiléer med ugnsbakade rotfrukter :-))
Va himla kul och trevlig kväll!
Tack för det mamma och Tompa =)
Va mycket skönt att få va ledig idag... Riktigt njöt av att äntligen få ha en sovmorgon och sova ut lite =) Och äntligen fick jag köra lite ren styrketräning med fria vikter på gymmet...! P.g.a jul och nyår, mindre öppettider på gymmet + mina egna arbetstider har jag inte styrketränat på ca 3 veckor... Har ju kört bodypump så ändå fått köra styrka, men vill gärna kombinera med fria vikter...
Annars har jag verkligen utnyttjat mitt Wii nu i veckan =)
Bäställde hem 3 nya spel förra måndagen och dom kom äntligen i måndags :-)))
Ice Age 3, Lego Indiana Jones och New super Mario Brothers blev det...
Lego Indiana Jones har jag inte provat så mycket ännu, däremot Ice Age 3 och idag Super Mario... Dessa två älskar jag!! :-))
Ice Age 3 är skitroligt =) Dom olika nivåerna följer filmens handling precis och man får spela med både Sid, Manny, Diego, Scrat och Buck... Hur kul som helst, och ganska svårt emellanåt...
Super Mario började jag spela i förmiddags och det är ju bara hur skoj som helst hihi.
Riktig nostalgi-tripp som tar en tillbaka till det där gamla Mario man spelade när man va 10-12 år på 8-bits nintendot...
Ungefär samma typ av upplägg med lite nya finesser i banorna + att Mario har snappat upp lite nya skills :-)
Älskar Super Mario-spelen! :-)))

Nu ska jag återgå till Mario och spela lite till ;-)


Inga kommentarer: