måndag, januari 25, 2010

Årets första party..

Har haft en väldigt rolig helg, trots att det till viss del vart jobb halva helgen =)
Hoppade in och jobbade extra i lördags, en delad tur vilket innebär att jag jobbade i stort sett hela lördagen.
Efter jobb stack jag direkt hem till Malin för lite partaj. Faktiskt det första partajandet för 2010 hihi.
Drack lite vin och spelade Buzzplaystation innan vi drog ner på stan. Inte så värst mycket folk ute, alla är väl ganska fattiga nu innan löning, men vi hade skitkul ändå =)

Igår eftermiddag och fram tills nu i eftermiddags har jag dessutom agerat hundvakt..
Passade Malins rottweiler Devil =)
Det där är nog världens goaste rottis tror jag hihi. En riktig nallebjörn :-)
Kändes lite konstigt att ha en hund här som inte va Indy, men Devil är ju en helt annan ras än Pindan var så det underlättade ju såklart... Hade aldrig orkat passa en sheltie det kan jag säga...

Är ledig imorgon också så då blir det fika med en gammal gymnasiekompis som jag inte sett på snart 10 år och sen träning på kvällen =)

2 kommentarer:

Malin sa...

Devil och hans matte tackar så mycket för barnvakten!

Lina och Meeko sa...

Så lite så! Ställer gärna upp fler gånger om ni behöver hjälp =)