torsdag, januari 14, 2010

Vilken krasslig vecka....

Jaha... Mina tänkta planer för den här veckan, att kunna träna loss minst 5 dagar, gick ju lätt i stöpet kan jag säga....
Mitt spinningpass i måndags fick jag i alla fall hållt i som tur va, men det va fan i mig precis...
Började i helgen med att jag kände mig lite småkrasslig.... Precis som jag hade nåt skit i kroppen som inte ville bryta ut...
Och så har det fortsatt hela veckan...
Så igår började rethostan komma också... Hostat hela natten inatt och hela dagen idag.... Trist som fan....
Och fortfarande är det ändå inget som riktigt brutit ut, känner mig ju liksom inte riktigt sjuk utan bara krasslig... Men jag är ju dock tillräckligt smart att inse att det inte är så värst lysande att träna en massa när kroppen inte är på topp....
Tryckt i mig en massa krossad vitlök på mackor nu i eftermiddag i hopp om att det kör väck skiten, så jag stinker väl nåt grymt just nu hihi.... Men va gör man inte för att bli kry :-)
Så nu återstår väl att se om jag kan bli frisk till helgen eller om jag snällt får avstå träning tills nästa vecka..... :-/

Inga kommentarer: