tisdag, september 15, 2009

R.I.P Patrick Swayze....



En av mina absoluta favoriter gick tyvärr bort inatt...
Patrick Swayze förlorade sin kamp mot cancern...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5793354.ab

Jag är övertygad om att varenda tjej här i världen kände sitt hjärta dunka hårt för Johnny när man såg Dirty Dancing och fick gåshud i den sista dansscenen :-))

"Nobody puts Baby in a corner"

Tre av Patricks filmer är sådana som jag kan se om och om igen, och redan har sett typ 100-tals gånger för dom är bara så underbart bra!
Självklart Dirty Dancing och Ghost som båda enligt mitt tycke är två av världens största och bästa kärleksfilmer, samt Road House som bara är såå grymt cool och bra!

Hoppas Patrick fått sin frid nu.
En sak är i alla fall säker.... Han är en skådespelare som aldrig kommer att bli glömd, och folk lär alltid minnas hans otroliga prestationer...
I know I will....

Ikväll är det Dirty Dancing som kommer spelas i min DVD.....
Tribute...!

Rest In Peace!






Inga kommentarer: