tisdag, september 08, 2009

HELL yeah, here we go again...! :-)

Woo, snacka om att jag hade en intensiv dag igår...! =)
Jobbade i Revinge med lite losstagning mellan kl 8-16, sen vart det bara på med gymkläder och dra hem till stan igen och direkt ut på gymmet för att hålla i spinningpass 17-18 sen direkt in i andra salen och hålla ett Forza-pass 18-18.45... :-)
Sen tyckte jag det va lika bra och va med på en halvtimmes core direlt efter också :-))
Behöver jag berätta att jag va mör i kroppen när jag kom hem 19.30 på kvällen....
Men skoj va det :-)

Jag säger bara äntligen har en ny säsong av Hell´s Kitchen dragit igång!!!
Fullkomligt mös i soffan och asgarvade åtskilliga gånger åt vissa av tomtarna som är med den här säsongen...! =)
Hade jag träffat på Gordon Ramsay hade jag lagt mig på knä och dyrkat honom tror jag, han är ju bara klockren!
Fullkomligt stentuff, iskall och med nerver av stål.. Rör inte en min när nån muckar med honom.
jäkla hardcore haha, the king in hell ;-))
Dock hade jag inte för nåt i världen velat ha honom som chef :-))

Nu väntar sängen...
Tidig dag imorgon :-/

Inga kommentarer: