söndag, september 20, 2009

Fest i Helsingborg....

Måttligt trött just nu kan jag säga...
Vart inte mycket sömn inatt...
Va bjuden på 25 års fest hos min kompis Jessica i Helsingborg igår så blev utgång ända till kl 5 på morgonen....! Det va länge sen kan jag säga hihi.
Hade grymt kul i alla fall. Trevligt folk på festen och sen drog vi ut på stan, först en liten pubrunda sen avslut på Cardinal...
Träffade faktiskt Henke Larsson inne på en bar oxå och fick sagt ett par ord till honom =) Hahaha, rätt kul faktiskt.
Sov över hemma hos Jessica och hennes sambo och tog tåget hem vid lunchtid...
Börjar jobba 7.30 imorgon så tror att sängen kallar starkt nu.....
Tror inte jag kommer ha problem med att somna inatt i alla fall hihi....
Va ganska gött att fått festat lite grann igår och träffa lite nytt folk.... Behövde det nu, haft lite tuff fredag kväll och lördag förmiddag då jag saknade min lilla Indy nåt grymt...
Men, imorgon är en ny vecka....
Får vi se vad och om den kan bjuda på nåt skoj...

Inga kommentarer: