onsdag, september 23, 2009

Patrick Swayze-kväll =)

Hade en helmysig kväll igår...!
Jag och mamma hade bestämt oss för att ha en liten filmkväll igår eftersom hennes man ändå jobbade tills sent på kvällen.
Givetvis tyckte vi det passade fint att hedra Patrick Swayze och köra en kväll i hans namn :-)
Så på sena eftermiddagen drog jag iväg och fixade med mig thaimat till oss och sen blev det både Road House och Ghost på samma kväll :-)
Riktigt riktigt fint.
Vi satt där och njöt av två av hans bästa filmer (hade gärna velat hinna klämma in Dirty Dancing, som ju är min absoluta favorit, också men det hade vi helt enkelt inte tid till...) och emellanåt vart helt uppslukade av denna vackra, helt oemotståndliga varelse :-)
Underbart ansikte, fantastiska ögon och outstanding kropp ;-)
Jag tänker låna Jennifer Grey's ord om honom och säga; ovanlig och vacker kombination av rå manlighet och fantastisk känslighet...

Idag fattar jag inte riktigt att jag orkat stå på benen hela dagen....
Fick nog sammanlagt slumrat knappt 1 timme natten till idag, och sen va det bara off till jobbet imorse och känna sig som en zombie hela förmiddagen och genomlida APT på eftermiddagen...
Hann sitta en stund i soffan när jag kom hem, sen bar det iväg till gymmet för att gå på bodypump och konditionsträna lite...
Nu ska jag dra mig till sängen och hoppas att jag får sova ordentligt den här natten, för jobbet kallar kl 7 imorgon.... :-/

Inga kommentarer: