måndag, februari 16, 2009

Valentine's Day Wedding

I lördags va det ju Alla Hjärtans Dag... En "högtid" som inte riktigt har min personliga förtjusning.... Aldrig upplevt nåt vidare trevligt med den dagen heller så det har förmodligen mycket med saken att göra :-)
I år va jag i alla fall på bröllop på just denna dag, vilket faktiskt gjorde det till den trevligaste Valentine's Day jag haft hittills.
Min kompis Alexandra gifte sig med sin sambo.
Va en himla mysig dag och jättetrevlig kväll med gott sällskap och hur god mat som helst!..
Jag va mätt fram tills söndag lunch :-)

Nu är min långledighet slut... Ska iväg till jobb imorgon bitti igen...
Men det har vart 4 sköna lediga dagar nu i alla fall...
Fick äntligen sett filmen "What happens in Vegas" idag....
Grymt rolig film hihi.
Fast sockersött slut såklart, hmm.....
Imorgon ska jag hem till min kompis Sophie som jag inte umgåtts med på väldans länge känns det som.... Ska bli kanonkul att få ses och snacka lite.
Vi lär ha massor att prata om.

Nu ska jag knalla ut med Lill-Pindan och sen hoppa i säng så man hinner sova så mycket som möjligt innan man ska upp en tidig morgon....

Inga kommentarer: