fredag, februari 06, 2009

Ett steg i rätt riktning =)

Mmm blev ett litet steg mot rätt riktning igår :-)
Röjde ju i Revinge under förmiddagen, och det gick kanon tyckte jag :-)
Eleverna verkade nöjda dom också..
Dom lärde sig nåt i alla fall sa dom ;-)
Det som känns så frustrerande, vet ju innerst inne att jag kan och är duktig på vad jag gör.... Måste bara släppa upp det till ytan igen nu...
Men som sagt, ett steg i rätt riktning i alla fall...

Idag är det hemma-myskväll i soffan med Let's Dance...
Måste säga att jag återigen njöt av Samuelssons samba-uppvisning.... Världens starkaste man vickar rumpa så in i bänken haha. Gött att se.
Min andra favorit Morgan kicked ass ikväll igen!!! Han är grym den mannen!
Ett annat par jag gillar mer och mer är Tobias och Elisabeth Höglund :-)
Hon är helskön och dom är ett underbart danspar :-)

Imorgon blir det lite kalas...
Mormor fyller år så jag och brorsan ska bort till henne och gratta henne och äta våfflor med henne :-)
MUMS!

Inga kommentarer: