fredag, februari 20, 2009

Free Friday....

Vart ledig hela dagen idag =)
Roat mig med lite diverse saker..... Trots min lediga dag fick jag ställa klockan på väckning tidigt imorse för att lämna in bilen på verkstad.....
Sen har det blivit storstädning av lägenheten och träning och matlagning.
Nu ikväll är det fredagsmys med Let's Dance.
Som vanligt regerar Morgan! =)
Måste bara lysa lite ord över Elisabet Höglunds danspartner Tobias..
Han är ju bara en så himla go kille. Alltid så söt och go och snäll mot Elisabet och gör allt för att anpassa dansen till henne för att lysa upp henne. Förstår att juryn ger honom beröm för att han gör bra koreografi.
Sist men inte minst; vilka armar han har lille Tobbe! Dom visade han verkligen upp i kvällens dans :-)

Nu har jag en hel jobbarhelg framför mig....
Åkt på dom trista turerna hela helgen.... Lång kväll imorgon (12.00-21.00....) och delad tur (7.00-12.00 + 16.00-20.30...) på söndag.... Blää!
På söndag kommer i alla fall mamma och hennes man hem efter 3 veckor i Thailand.....
Kul att åka från paradiset och komma hem till snö......

Inga kommentarer: